Wednesday, September 17, 2008

kelambatan.

semalam punya semalam.erk.maksudnya kemarin malam laa.aku balik dr ofis awl ckit la.ntah.ikut mood bosku.then,lpas asar,aku trs gi bawah.aku tengok kak ros dduk² jak rilek² nonton tv.dgn along angah.aik?dorang nie ndak buat sungkaian ka?perghh.aku tinguk jam, almost kul 6 suda.hari ni buka kul 6.11 minit.ndak pa.aku diam² jak.

Pastu aku buat air.untuk aku jak laa.hee.Then,aku tinguk baru kak ros maw goreng mee.huhu.padahal radio nyanyi² sda "sazarice..sazarice..beras pilihan anda.."

Tyme azan tu,trs kami mnum air.nasib baik la ada kuih utk kami mkn.
Tu la.durang nie kan,kalao ndak da mamy, lambat tul mo bgerak.
kak ros masih lagik goreng mee.sapa suru lambat.
tengok skrg sapa yg kena?ko juak yg kena.

sapa stuju?akuh stujuh!

In a few minutes,mee pon siap d goreng.tyme kak ros hidang tue,trs aku ckp.

"Lain kali kak,ko agak² la masa mu mo buat sungkaian".

Dengan selambe dia jawab.

"Napa?kamu lapar ka suda?"

huhu.itu jak jwapannya.bodok ba.tanyak lagik lapar ka endak.lapar la ba.
kalao ko makanan,ko pun aku makan.


along & angah yg kesiann.plus aku jugak.huhu.kosong jak piring kami.


even aku ndak sukak kuih yg mcm eskrim nie.aku mkn jak.wuwu.

poor us.huhu. :-(

nasib baik ada assistant,cpat ckit kerjanya.

ni la mee kak ros.

aku dgn kak ros yg teda perasaan.huhu.


Patutnya aku gi bsungkai ngn mimin hri ni.Tapi wallet tnggl plak di rumah.huhu.
tpksa cancel lagi. esok jak la.

4 comments:

madie said...

ALallalala.... kesiannya... sdah buka puasa baru mo goreng mee... apa punya cewek2 ni bah,, malas betul mo masak,, hehehehe jan marah yah... yen kim salam ngan ros yah.. aku ingat dia mo makan tu sudu sekali...wakakaaakkaka :)

dyan said...

tu la tu bang..
bikin pegal sak ba.
hee.
bole ba kalao abg.

madie said...

aikkk... apa yg kin pegal yen.. hehehehhe.. abg cuma pining2 sikit buat masa ni.. tapi ari ni ndak lagi pining.. coz semua dah selesai.. berakhir lah sudah.. eheheh tu tajuk lagu baru tu yen.. :P

dyan said...

yaka?apa yg selesai bang.
hehe.alhmdulillah.
;)