Friday, December 25, 2009

diantara dua objek yg subjektif.

ya.bad habit saya ialah= im thinking too much.
benda yg ndak sepatutnya dipikir pun aku pikir.
aku sebok menjaga perasaan org lain,
sedangkan aku sendiri ndak tau perasaan ku tjaga ka ndak.
kadang aku sendiri ndak tau apa tujuan & obj yg sebenarnya if aku bwat sumting.

kadang aku buat ikut arahan jak.
kadang aku buat ikut perasaanku jak.
kadang aku buat sbb aku takut.
kadang aku ndak buat plak.
benda yg patut dibuat,aku ndak buat
and begitulah sebaliknya.

and sebab itulah aku confius.
still confius dgn myself.
kn bgs if i clear the desks before action.
ndak la nyesal di kemudian hari.
ntahla.kadang aku rasa aku still budak-budak lagi.
yang mau di tnyak trs apa yg di mau.
yang mau di kasi manja2 la.
yang asyik2 mau dsuru baru dibuat.
yang akan emo if tiba2 ditegur.
*sigh*

actually aku mw bgtau dsini yg aku pun ada perasaan jugak baa.
jgn la ba sesuka hati menegur org if diri sendiri ndak btul.
dirumah kamu ada cermin kan?cerminlah diri sendiri dlu.
aku tau aku ndak perfect.sepala ba yg perfect.
sedangkan paris hilton pun ada jg buruknya.bkn bgs trs.
ceh,tiba tiba plak kan.
aku pun insan biasa jgk.yg baik2 tu datang dari DIA,
yang ndak baik tu,mmg kekurangan la ba namanya kan.
yg mana cacat cela tu,mmg bgitu suda DIa cipta.
if kmu kutuk2, kmu mengutuk ciptaanNya.
siapala kmu if mw dibandingkn dgn DIA.
i need sumone yg accept me the way i am.
bukan yg slalu kasi down aku,yg selalu jatuhkan confident aku.
ok?
TERIMA KASIH.

<3,
dyan.

2 comments:

AMOI KUSUT said...

chill laa dear..
i p0wn penah rase cam 2..
skt hati kn bile org 2 kutuk2 ktew,
nsht laa klau ktew adw wat salah kew..

*mate u chantek!

Dyan Unnie. said...

yup dear.thnx.mmg.
its really hurts rite?
ala.sbb i use lens.
thats why chantek.
you pun chantek gak.