Monday, January 11, 2010

yaa rite.

yaa.smpai d kk suda.
back to campus life again.
huhu.sgt penat.pt awal plak masyuk,best mmg best,
tapi yg ndak bestnyaa duit juga akan cepat lesap begitu sahaja.
sobs.sobs.sobs.matikla juak membayar nanti.

yaa.masuk minggu yg 2nd di youaitiem.
blum ada lg assgment.coz lecturer still blum masok class lagik.
aku pnya bilik still di A1.bjumpa dgn roommate baru.
syukur jugak dia okay,coz ada kwn aku yg xdpt hostel,tumpang di bilikku.
makasyih ya shiela.

yaa.juara lagu.
aku sangat happy kerana aku dapat melihat AJL di depan tv c Lala.makasyih ya Lala.even plan asal aku dgn didi mw meninguk dirumah durg si EL,tapi hasrat kami tidak kesampaian kerana area rumah mereka tidak mendetect cenel TV3, heran juak kawasan rumah SRI MAJU kn?macam pedalaman plak.even line utk digi & celcom pun poor jugak.hehe.jgn maree yer~
dan kehappy-an ku telah bertambah2 tinggi kerana YUNA dapat jugak anugerah malam tue.Congrats to you! awesome.good.thumbs up! i syuke tinguk u punye shawl.hehe.mcm urg gylak aku lompat2.

yaa.riverview.
macam aku rasa every night akan trun pi riverview mamam.maka, duwit pun makin menurun jugak.
tiapa2.subsidi mw masyuk suda kunuk.ehehhe.

okay la.
itu seja.tiada cerita best.
bye semuaaa.
to abg sankai : aiimishhyeuuu~.

No comments: