Monday, November 3, 2008

apple's graduation.

Last weekend was apple's (FIfi Idzan Syazwani) graduation.
uiii.graduate ba sda anak buahku niee.
pandaii sua dia membaca.klu suh ambilkn aku pnya hp ka,
habiss dibacanya suma message²ku.heee.

The event telah blangsung di Auditorium Perpustakaan Tawau.
So,aku ni pigila support ank buahku yg agak² bole tahan la keChomellannnya nie.
Bole² lagi dia ckp ngn aku "mcik yen klu mo masok tempat tu,msti pkai tudung blng cikguku"
naaa.xpala.i mmg pkai tudung pun.ngeeeeeeee.
Dia ikut nasyid lagii ba.blk² dia ckp"Macik Yen,klu aku nyanyi nnti,mcik yen gambar aku yahh".
500 kali dia ckp gitu.stiap kali dia ckp tu,tpksa juak aku mngangguk.Jaga hati beb.
Nanti nanges plak dia.suaranya klu nanges tu bkn main lagii.sgt ssh utk ditandingi.
Lpas hbs acara trs gi mkn di W&L (MB HoteL).hoho.ndak sempat kmi breakfast kn.;-)
so,inilah pix² yg sempat d ambil.Layan~


naa.tgkla.diaa yg paling besar baa.(5 dari kiri)

Posing lagiii.


No comments: